20.6.07

Changes/Muutoksia



I did have this picture yesterday in here. With a help of small fingers it disappeared.That's happens.

English is not my mother language though I decided to write in English. Mainly because of our friends around the world. But with that I totally forgot our family members. So back to basic. I am going to use Finnish together with English. My English is clumsy, so this won't be a masterpiece in language. More or less I'm typing away without thinking any spelling or other fine details.
The picture above is quick drawing about mum. Made by my daughter.
Olo on kuin yläkuvassa, jonka pieni neitimme piirsi äidistään. Kuva ja teksti katosi mutta uusinnat ovat varmaan sallittuja. Englannin lisäksi blogikieleksi tulee suomi, jotta pienet jutut elämästämme saavuttaisi useamman henkilön,eritoten perheestämme.

3 comments:

Mina prylar said...

Det första jag kom att tänka på när jag såg den fina teckningen är att det skulle se fint ut om man skulle trycka den på en t-shirt!
Det är något med barnens teckningar som är vackert. Det är det enkla som jag tror att tilltalar mej :)
Förresten går det bra att jag skriver på svenska?
Ha en riktigt trevlig midsommar! Kram/C

pikkujutut said...

Cia: Det är ju bra idea,tack. Det är ju det enkla,det är sant. Det går bra med svenska,ingen fara. 8 år på Österbotten med "he nu he"- språk hjälppär till ;).

Mina prylar said...

Ahaaa ;)