6.4.10

cleaning day

Viimeisen lomapäivän kunniaksi päätin, että lastenhuone siivotaan.Vastaanotto oli varsin mielenkiintoinen:

- Minussa on nyt sitä oma-aloitteellista (ei kirjoitusvirhe) , sanoi pikkumies kun yhtä tavaraa paikoilleen laittoi.
- Minä olen saanut jo 7-vuotta siivota siskon jälkiä, samainen tyyppi totesi.
- Miksi minun pitää aina siivota x:n jäljet, kysyi taasen isosisko.
- Miksi sinä siinä vain istut, sinun idea tämä oli, sanoi hän sitten minulle.

Ei, meillä ei sitten siivottukaan suuria, kunhan järjestettiin tavarat paikoilleen. Uusi yritys joku toinen päivä.

5 comments:

Virpi P. said...

Miksi AIna minä, yrittää miehenikin joskus, vaikka minä omasta mielestäni teen myös enemmän. Ei siitä kai koskaan pääse.

Susadim said...

Hih, aivan loistava kommentti tuo tytön viimeinen :D

Jael said...

Ihana tuo kuva!

Lissu said...

Ihana kuva ja viisaita puheita. Miksi sità nyt viimeistà lomapàivàà siivoiluun uhraisi! Miksi? On sinulla viisaita lapsia. Hedelmàllisten puiden alle tipahtaneita.

pikkujutut said...

Katriina, meillä tuo pikkumies on aloittanut tämän jo aikapäivää sitten.En taida edes haluta tietää miltä kuulostaa aikuisena :)

Susadim, osui ja upposi, äitiin siis :).

Yaelian, kiitos.

Lissu, sanos muuta, miksi ihmeessä.Tosin kyseessä olisi ollut vain parin tunnin repäisy mutta liikaa sekin nyt.Näsäviisaita nuo ainakin on :).