14.12.07

Granny squares

Do granny squares and you stay calm - Why anyone hasn't told me that before...Like I wrote yesterday, this year everything seems to happen opposite way.No stress about Christmas and still, everything is getting ready in time. Usually it's a lot of stress and being late with everything.Amazing!
Jos joku olisi vuosia sitten vakuuttanut minulle, etta virkkaus on hyvinkin rauhoittava juttu,se ei olisi todennakoisesti mennyt lapi. Mutta nyt. Kesalla,kun aitini vihdoin ja viimein sai taottua paani ja kateni yhteistoimintaan,loytyi uusi meditointitapa,virkkaus.Isoaidin neliot ovat todella saavutus minulle,joka kouluaikaan olin varmasti, kasityon opettajan paansarky.Vasenkatisyys oli kauhistus enemman opettajalle kuin minulle mutta ajansaatossa taisi lyoda tajuntaani leiman etten mitaan osaa myos itselleni.
Kuitenkin tana syksyna on syntynyt lintua, pussukkaa ja muita juttuja ompelemalla ja nelioita virkkaamalla.Ei maailmaa mullistavaa mutta omalla tavallaan suuri askel itselle. Virheita tulee ja niista oppii. Ihmeista suurin lienee se, kuinka rauhoittavaa on joskus vain istahtaa ja virkata silmukoita toinen toisensa peraan.

2 comments:

Kottis said...

Onnittelut! Eikös se oman itsen voittaminen ja sitä kautta maailmansa mullistaminen ole kuitenkin niitä "juttuja"!!
Mä olen huomannut, että minä käsittelen asioita tehokkaimmin, kun samalla käsittelen koukkua tai puikkoja ja teen silmukoita.
Mukavaa viikonloppua!

violet said...

Saamsta syystä samanlaista peittoa täälläkin...