18.9.07

We got a visitor

Last four days and five nights we have had a visitor, called Mr. Stomachflu. Honestly, we don't want him back, never again or not for very long time. Usch..Today seems to be first day since Thursday children are eating, drinking,playing and fighting normally.Just sometimes is so nice to see them be a very lively and loudly. I still need to push myself to eat and stay up but it is getting better.My dear husband has been home two days now and taken care of the house. I don't know what I would have done without him.

Viimeiset neljä päivää ja viisi yötä meillä on ollut vieras, herra Vatsatauti. Tätä herraa emme vieraaksi enää kaipaa.Tämä päivä näyttää olevan ensimmäinen päivä sitten torstain että lapset syövät, juovat, leikkivät ja riitelevät normaalisti. Joskus on mukavaa kun on melua ja riehuntaa.Pikkuhiljaa alan itsekin pysyä pystyssä,kahvia ei vielä tee mieli.Aviomieheni on ollut kotona tämän viikon hoitamassa meitä ja en tiedä mitä olisin tehnyt ilman häntä.

2 comments:

Anonymous said...

Nej inte ni oxå...! Jag fick oxå magsjuka i torsdags nu är mannen sjuk, få se när det är barnens tur... Väldigt trött har jag varit efteråt och som du skrev så har jag heller inte velat ha kaffe...då är jag verkligen SJUK! Krya på er, kram!

pikkujutut said...

Cia: Samma virus har vi här och jag vill ha kaffe men ingen lycka ännu.Doften är lite för mycket.Krya på er också,Kram!